czwartek, 10 maja 2012

Duża poducha do siedzenia

Co raz mniej czasu mam ostatnio na szycie. Trzeba to zmienić:) Nie tylko samą pracą i domem człowiek żyje:) Dzisiaj prezentuję świeżo uszytą duuużą poduchę do siedzenia na podłodze. Potrzebowałam czegoś, na czym będę mogła posadzić mojego niechodzącego jeszcze synka w przedpokoju, na czas kiedy ja się ubieram do wyjścia. To coś musi być niskie, bezpieczne, miękkie, izolujące od chłodnej podłogi. I tak o to powstała poducha z bawełny, wypełniona kulką silikonową niesamowicie puszystą. Ma też przyszytą rączkę, która ułatwia ewentualny transport z pomieszczenia do pomieszczenia. Znając życie, jak mały podrośnie to znajdzie o wiele więcej zastosowań siedziska:)

średnica: 45cm
wysokość: 10cm

 






3 komentarze:

  1. Poducha bardzo mi się podoba i ta pufa obok też,
    naprawde super!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za miłe słowa:) Pozdrawiam również!

    OdpowiedzUsuń
  3. witam,piękna jest ta poducha, właśnie takiej szukam i jeszcze kolory ma idealne, jest możliwość zakupu takiej poduchy?

    OdpowiedzUsuń